Najważniejsze informacje dotyczące wysyłki ze SnowShop:
- Nie zarabiamy na kosztach wysyłki
- Przykładamy dużą wagę do bezpiecznego zapakowania zamówionych przez Ciebie towarów, aby dotarły do w stanie idealnym.
- Jeśli przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, przyjmij paczkę i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera (DPD) lub na poczcie (Poczta Polska). Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.
- W większości wysyłek paczki są dostarczane w ciągu 48h od chwili nadania.
- Gdy Twoja paczka zostanie przekazana przewoźnikowi, zostaniesz o tym poinformowany wiadomością e-mail.
- Jeśli Twoja paczka nie dotrze do Ciebie nas o tym, abyśmy mogli jak najszybciej zlokalizować paczkę i wyjaśnić sytuację. Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.